2013. május 16., csütörtök

Visszatérés!?

Sziasztok drágák :)

Tudom-tudom, ezer éve nem jártam itt, és igazából nem is terveztem, hogy valaha foglalkozzak még ezzel a bloggal - már legalábbis blog formában. De...
Egy jó ideje elkezdtem írni egy könyvet, ennek a történetnek az alapjára (tehát, a sztori eleje és a karakterek nagy része megegyezik), csak elég lassan haladok. És rájöttem hogy kéne valami motiváció. Szóval, a kérdés az, hogy van-e még itt valaki az éterben, aki kíváncsi lenne a blogomra - akkor is, ha nincsenek benne a mi kis (na jó, annyira azért már nem kis) srácaink.
Itt jobb oldalt tudtok szavazni, és nekertek ez csak egy másodperc, de nekem sokat jelentene, ha elmondanátok a véleményeteket. 
Köszönöm, és millió puszi mindnyájótoknak <3

3 megjegyzés:

  1. "Kedves Donna!"

    Csak egyetlen kérdés erejéig zavarnának. Az egyik részben betekintést nyerhettünk egy könyvbe amit itt sam olvasott. a veronika meg akar halni. nekem már z kis részlet is iszonyúan megtetszett, és el akartam olvasni, csakhohy a neten nem találom. Neked megvan könyvben, vegy interneten olvastad?

    előre is köszi, °DarkSoul°

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Nyugodtan zavarhatsz. :D Oh, igen. A Veronika meg akar halni klasszikus, és szerintem imádni fogod. Nekem könyvben van meg, de mivel eléggé klasszikus és ugye Paulo Coelho nem számít valami friss írónak, ezért nem hiszem, hogy fent van neten. De könyvtárban ha megnézed, biztos megtalálod. Amúgy pl Libriben kb 2500 forintért megveheted, és szerintem ennyiért simán megéri :)
      Puszi <3

      Törlés
    2. nagyonszépen köszöm :* ^^

      Törlés